Majalah Desainer
Majalah Desainer
Bros

"Emerald" - Project Asia Metamorphosis

Bros Karakter lan bentuk eksternal subjek ngidini ngganti desain anyar. Ing alam nengsemake siji wektu dadi liyane. Musim nderek musim salju lan esuk teka sawise wengi. Werna uga ganti uga swasana. Prinsip panggantos iki, ganti gambar digawa menyang hiasan saka «Metamorphosis Asia», koleksi ing ngendi rong negara sing beda, gambar loro sing ora digambarake ing siji obyek. Elemen konstruksi bisa ndadekake karakter lan penampilan hiasan kasebut.

Koleksi Make-Up

Kjaer Weis

Koleksi Make-Up Desain garis kosmetik Kjaer Weis mbeberake dhasar dandanan wanita nganti telung area sing penting yaiku: lambe, pipi lan mripate. Kita ngrancang komplek sing digawe kanggo nampilake fitur sing bakal digunakake kanggo ningkatake: slim lan dawa kanggo lambe, gedhe lan alun kanggo pipi, cilik lan bunder kanggo mripat. Banget, kompak kasebut mbukak kanthi gerakan lateral sing inovatif, umume kaya swiwine kupu-kupu. Disien ulang kanthi lengkap, komplek kasebut kanthi tujuan sengaja tinimbang didaur maneh.

Jam Tangan Analog

Kaari

Jam Tangan Analog Desain iki adhedhasar mekanisme analog 24h (tangan setengah jam setengah) Desain iki diwenehake kanthi potongan loro mati arc berbentuk busur. Liwat dheweke, jam tangan lan menit sing ngowahi bisa dideleng. Tangan jam (disc) dipérang dadi rong bagéan sing beda karo warna, puteran, nuduhake wektu AM utawa PM gumantung saka warna sing diwiwiti katon. Tangan menit katon liwat busur radius sing luwih gedhe lan nemtokake slot menit sing cocog karo dials 0-30 menit (sing ana ing radius busur) lan slot 30-60 menit (dumunung ing radius njaba).

Loafer Busana Modern

Le Maestro

Loafer Busana Modern Le Maestro ngrebutake spatu busana kanthi nggabungake titanium 'matrix matriks langsung Direct Metal Laser Sintered (DMLS). 'Tumit matriks' nyuda massa visual bagean tumit lan nuduhake integritas struktural saka busana. Kanggo nglengkapi vamp sing elegan, kulit gabah dhuwur digunakake kanggo desain asimetris sing paling dhuwur. Integrasi integrasi bagean tumit menyang sisih ndhuwur saiki dadi bagian siluet sing ramping lan disaring.

Branding Riset

Pain and Suffering

Branding Riset Desain iki nylidiki penderita ing lapisan sing beda: filosofis, sosial, medis lan ilmiah. Saka sudut pandang pribadiku yen penderita lan rasa sakit teka ing pirang-pirang bentuk lan bentuk, filosofis lan ilmiah, aku milih humanization saka kasangsaran lan rasa sakit minangka dhasar. Aku nyinaoni analogi ing antarane simbiotik ing alam lan simbiotik ing hubungan manungsa lan saka panliten iki aku nggawe karakter sing secara visual nggambarake hubungan simbiosis antara penderita lan sing nandhang sangsara lan ing antarane nyeri lan sing nandhang lara. Desain iki minangka eksperimen lan panampil minangka subjek.

Seni Digital

Surface

Seni Digital Sifat ethereal saka potongan kasebut nyebabake nyata. Gagasan kasebut asale saka nggunakake banyu minangka unsur kanggo menehi konsep lumahing lan dadi permukaan. Desainer duwe karep kanggo ngenalake identitas lan peran sing ana ing saubenge kita. Kanggo dheweke, kita "permukaan" nalika nuduhake prekara saka awake dhewe.