Majalah Desainer
Majalah Desainer
Penghargaan

Nagrada

Penghargaan Desain iki diwujudake kanggo menehi kontribusi kanggo normalisasi urip sajrone ngisolasi diri, lan nggawe penghargaan khusus kanggo para pemenang turnamen online. Desain penghargaan nggambarake transformasi Pawn dadi Ratu, minangka pangenalan kemajuan pemain ing catur. Penghargaan kasusun saka rong tokoh warata, Ratu lan Pawn, kang dipasang menyang saben liyane amarga slot sempit mbentuk tuwung siji. Desain penghargaan awet amarga stainless steel lan trep kanggo transportasi menyang pemenang kanthi mail.

Pabrik

Shamim Polymer

Pabrik Pabrik kasebut kudu njaga telung program kalebu fasilitas produksi lan laboratorium lan kantor. Kurang program fungsional sing ditetepake ing jinis proyek kasebut minangka alasan kanggo kualitas spasial sing ora nyenengake. Proyek iki ngupaya kanggo ngatasi masalah iki kanthi nggunakake unsur sirkulasi kanggo mbagi program sing ora ana hubungane. Desain bangunan kasebut ngubengi rong ruang kosong. Spasi kosong iki nggawe kesempatan kanggo misahake spasi sing ora ana hubungane. Ing wektu sing padha tumindak minangka plataran tengah ngendi saben bagéan saka bangunan disambungake karo saben liyane.

Desain Interior

Corner Paradise

Desain Interior Amarga situs kasebut dumunung ing pojok tanah ing kutha sing akeh lalu lintas, kepiye carane bisa nemokake ketenangan ing lingkungan sing rame nalika njaga keuntungan lantai, kepraktisan spasial lan estetika arsitektur? Pitakonan iki wis nggawe desain cukup tantangan ing wiwitan. Kanggo umume nambah privasi habitat nalika tetep cahya apik, ventilasi lan kondisi ambane lapangan, desainer nggawe proposal kandel, mbangun lanskap interior.Yaiku, kanggo mbangun bangunan kubik telung lantai lan mindhah yard ngarep lan mburi menyang atrium. , kanggo nggawe lanskap ijo lan banyu.

Omah Omah

Oberbayern

Omah Omah Desainer percaya yen jero lan pentinge ruang urip ing kelestarian sing asale saka kesatuan manungsa, ruang, lan lingkungan sing saling gegandhengan lan gumantung; mula kanthi bahan asli sing akeh banget lan sampah daur ulang, konsep kasebut diwujudake ing studio desain, kombinasi omah lan kantor, kanggo gaya desain sing urip bebarengan karo lingkungan.

Konseptual

Muse

Konseptual Muse minangka proyek desain eksperimen sing nyinaoni persepsi musik manungsa liwat telung pengalaman instalasi sing nyedhiyakake macem-macem cara kanggo ngalami musik. Sing pertama mung sensasional nggunakake bahan termo-aktif, lan sing nomer loro nampilake persepsi spasial musik sing didekode. Sing terakhir yaiku terjemahan antarane notasi musik lan bentuk visual. Wong dianjurake kanggo sesambungan karo instalasi lan njelajah musik kanthi visual kanthi persepsi dhewe. Pesen utama yaiku para desainer kudu ngerti babagan pengaruhe persepsi ing praktik.

Identitas Merek

Math Alive

Identitas Merek Motif grafis dinamis nambah efek sinau matematika ing lingkungan sinau campuran. Grafik parabola saka matematika menehi inspirasi kanggo desain logo. Huruf A lan V disambungake kanthi garis sing terus-terusan, nuduhake interaksi antarane pendidik lan siswa. Iki ngirim pesen yen Math Alive nuntun pangguna dadi bocah sing pinter ing matematika. Visual tombol nggambarake transformasi konsep matematika abstrak dadi grafis telung dimensi. Tantangan kasebut yaiku kanggo ngimbangi setelan sing nyenengake lan nyenengake kanggo target pamirsa kanthi profesionalisme minangka merek teknologi pendidikan.